
Reviews

LANU
@ Prisma Kajaani1 day ago

2.4
Tölkistä.
Tuoksu on sitrusvetoinen ja katajanmarja tuo mukaan ginimäistä/anismaista vivahdetta.
Maussa sitruuna on selkeästi pääosassa. Katajanmarja antaa juomalle kivaa twistiä ja kuivahkoa jälkimakua.
Gin tonicin makuinen.
Suutuntuma kuiva, kuplivan hapokas ja vetinen.
Osmo76
3 months ago
2.8

Simpuli
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari5 months ago

2.6

rebeljerks
@ Prisma Seppälä9 months ago

3.5
Uniikki juoma

EsaPekka123
@ Prisma Kajaani11 months ago
2.9

HooDee
@ Etko Brewing Klondyke Taproom & Shop11 months ago

2.0
Janoon ihan ok, mut ei nää Hard Seltzerit kyllä oo mun juttu.

Sekava Sosiopaatti
@ K-Market Vellamonkatu11 months ago

3.7
Oikein on kiva katajainen tuoksu tässä seltzerissä. Maku myös hyvin mielyttävä sitruuna löytyy selkeästi ja myös se katajaisuus siellä taustalla.

Musti77
11 months ago
3.1

Kimmo M
@ Fiskars Veitsitehdas1 year ago

3.1
Janne Y
1 year ago
3.0