
A dessert wine barrel aged imperial stout brewed with over a ton of Estonian honey. Made in collaboration with our faraway friends from Holy Mountain.
Reviews
Nikkilä S
1 month ago
3.5

Nokikana
2 months ago

4.2
Jälkiruokana vallan mainio. Siinä ja siinä ettei liian makea,nautiskeluun tehty.

Hessu
@ Põhjala Brewery & Tap Room3 months ago
4.2

Petri H
4 months ago
4.0

rostetti
5 months ago
2.6
Sukulaatia ja ripaus hunajata löytyy mausta. Ei tarpeeksi makea jälkiruokaolueksi ainakaan omissa kirjoissa. Alkoholi puskee läpi. Ei varsinaisesti huono, mutta vois olla paljonkin parempi.
kocon_tu_byl
@ PIWOmaniaK6 months ago

4.1
Best before 2028.03.05. Chocolate, notes of honey. Medium-bodied. Strong but not boozy.

Molliturpa
@ Alko Töölöntori6 months ago
3.4
Todella vahva etanolin haju lasiin kaadettaessa. Tuoksu tymäkkä, hieman mallasleipäinen. Kaatuu lasiin paksuna öljynä ilman vaahtoa.
Ei erityisen makea, vaan hyvinkin viinimäinen. Jälkimaku lähentelee jopa punkkumaista kypsää hedelmää.
Mirdo
6 months ago

3.6
Piki mustaa lasissa, viinainen stoutin tuoksu. Ei yltiömakea, viinimäisyyttä löytyy tynnyrin kautta ja jälkimaku punkkuinen. Hyvä erilainen stoutti,mutta ei lähellä kellarisarjan kärkeä

Juho K
@ Põhjala Brewery & Tap Room6 months ago

4.0
Oikein maistuva, hunajaisen makea Imperial Stoutti, jossa ei alkoholi makua haittaa. Runko on paksu ja paahteinen, ei kuitenkaan mitenkään erityisen kahvinen, vaan enemmänkin tynnyrinen, hennon liköörinen ehkä.
Hauskaa joulua!

Tuomo J
@ Alko Prisma Itäharju6 months ago

4.0
No nyt on kunnon jälkiruokajuoma. Makeahko (muttei liian), maltainen, ehkä sherrymäinen ja ripauksella kahvia. Hunaja jää mukavasti pyörimään kielelle jälkimaun myötä.
Ainiin, ja myös yksi kusisimmista vahakorkeista avata hetkeen.