
Reviews
Paul A
22 days ago

3.5
Bjohnnyh
1 month ago
4.1

Prins Kajuku
@ Systembolaget Båstad9 months ago

3.0
Ganska torr, blommig eftersmak, finns någon ton av mandel eller nötter långt bak. Funkar till burgare, också.

Daniel P
11 months ago
3.5

Engström F
@ Hemma1 year ago

4.0
Mycket god men jag saknar tyvärr en pizza. Passar sannolikt alldeles utmärkt ihop.

Chaexet
1 year ago
2.7

Casperengdahl
1 year ago
2.5

Hebbemetal
1 year ago

2.7
Conny8
1 year ago
3.5

Den Smorde
2 years ago

0.3
Asså… ??????? Luktar tvättmedel, smakar… you guessed it, tvättmedel.