
Reviews

Alpo K
11 months ago

2.0
Valion kolme hedelmää mehu…
Helposti juotava mehu kalija 😂😂
Juho H
1 year ago
2.5

Hege
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio1 year ago

3.8
Kovin on hedelmäinen tuoksu.
Mukava kevyen hapan ja paksuhko suutuntuma. Hauskasti poskia pistelevän hiilihappoinen
Maistuu luonnollisen hedelmäiseltä. Sitrusta, banaania, nektariinia ja vihreää omenaa. Enpä ole muistaakseni valkoista Guavaa maistellut, niin sen mausta en osaa sanoa.
Happamuus on hienosti balanssissa makeuden kanssa, eikä ole liian voimakasta.
Miksu76
1 year ago
3.9
ThomasP
1 year ago
3.9

Miika
@ Tuju Taproom1 year ago

2.8

KaljaSeila
@ K-Supermarket Kamppi1 year ago

1.5
Oli korkeat odotukset, ja ensikosketus kielelle vielä todella lupaava; pehmeä, raikas ja hedelmäinen. Ongelma tuli kuitenkin vastaan jälkimaussa. Laimea kusi pistin naaman peruslukemille hedelmäisen euforian jälkeen.

Henkivuori
@ kamppi1 year ago

2.5
Tämä sour gelato setti saa minut hämmentymään. Kun tästä ottaa hörpyn maku on jännittävän maitoinen ja fresh, heti kun juoma koskettaa kieltä räjähtää järkyttävä kammotusmaku suuhun. Jotain mätää/kusista. Aluksi erikoinen ja hyvä, lopuksi kamala. Pakko antaa puolet pisteistä. Olen silti yllättynyt siitä että tämä oikeasti muistuttaa maultaan jäätelöä ennen kun muuttuu kamalaksi! Maistakaa jos pystytte kestämään hirveän loppumaun.

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari1 year ago
3.8

Jai
1 year ago
3.2