
Reviews
raiderr
9 years ago
3.5
Vetinen ipa.

Pilsneripe
9 years ago
2.5
Simo H
9 years ago
3.5
Erittäin hyvä perusolut!

Mikko H
9 years ago

3.0

Peter T
@ Sokos Hotell Viru9 years ago
2.0

Orostider
9 years ago
2.5

Katja H
9 years ago

2.0
Ihan ok, mutta olisi voinut olla parempaakin. Plussaa etiketistä.

Miika
10 years ago
3.0

Maya
10 years ago
1.5
Hyvä tuoksu mutta maussa ei juuri mitään mieleen jäävää, paitsi pieni saippuavesimäisyys

Pertsa P
10 years ago
3.5
Keskimäärin maistuvaa ja suun myötäistä. Makuaromit jäisivät paremmin mieleen jos ei olisi 8 olutta takana