
Reviews

Roywenk
9 years ago
4.0
Maltig, mörk, mumsig!
Oispa K
9 years ago
3.0
Raivo Raitis
10 years ago
3.5
Hivenen banaania mutta myös muutakin. Maukasta!

Mustardvestbeer
@ Ølhus Stockholm10 years ago
2.5
Ompahan karmivan metallinen maku. Todellinen pettymys

Taavi L
@ Praha10 years ago

3.0

Tomi L
@ Belge Bar and Bistro10 years ago
3.0

karko
10 years ago
3.5

HarriL
@ Kabacka10 years ago

3.0
Ohut vaahto. Väri tumman punaruskea. Tuoksussa ja suutuntumassa mallasta ja kellarimaisuutta. Jälkimaussa lakritsaa

Hanstiitti L
@ Gastropub Praha10 years ago
3.5
Jussi-Antti S
10 years ago
4.0