
Reviews
Vinstakolkku
2 months ago
3.9

Wiikinki
@ Minimani Kokkola3 months ago

4.0
Nyt löyty loistava kinkeri! On juuri sopivasti inkiväärin potkua 👌🏻🤤🍺

SergeantV
@ K-Supermarket Redi3 months ago

2.9
Kiva ja raikas olut.

Hessu V
6 months ago
3.5
EskeM
9 months ago
3.7

Toni
@ K-Market Nuotta11 months ago
2.6
Inkivääri tuoksuu ja maistuu vahvasti.
0,33 plo
MattiL
@ K-Citymarket Salo1 year ago
3.1
Dole010
@ Auchan Leers1 year ago

4.0
Une bière 🍺 assez épicée

tuxesa
1 year ago
3.9
Sopivan maukas janojuoma
Almost alcoholic
1 year ago

2.7
Raikas ja sopivan mausteinen.