
Reviews
Ophelie
20 days ago
3.7
jenna
@ Amsterdam1 month ago

4.0
Aika hyvä🙂↕️

Titou
@ MOS Pub4 months ago

3.7

ManjaAarts
@ De Beurs7 months ago

3.3
Lekker bij de beurs gezeten in horst echt een top kroeg. Bier is heel lekker tikt goed naar achter is fruitig met een bittere nasmaak.

BeerEtienne
@ Hopper7 months ago

3.2

Andrew
7 months ago

4.0
Fraîche, amer
WeTravelro
9 months ago
4.0

CAZAYOUS L
10 months ago
4.0
Antoine A
@ The Pipeline10 months ago
5.0
Avignon

Wil N
@ The Roster11 months ago

3.4