
Reviews
Paul A
3 days ago

3.4
Koski J
@ Aldi, La Cala de Mijas3 months ago
3.5
Ihan hyvä oli. Jatkoon.

Ihoden kaljakeisari
@ Cordial Marina Blanca6 months ago

2.2
Ei mikään ihmeellinen. Menettelee.

P4blitor
6 months ago
2.9

Victor del Pozo
6 months ago
2.0

Molvizar
7 months ago
2.7
happiness
11 months ago
3.5

Gadesbeer
1 year ago
3.1

Deivid Siper
@ Aldi Walsall1 year ago

2.7
Pekko Pekkolainen
@ Aldi Camino del Quito1 year ago

2.5
Suodattamaton, vaalea, jättää paljon pitsiä. Ihan ok olut.