
IBU:18
Reviews
NiksuMalm
@ Alexela kontserdimaja14 days ago

3.0
Ihan jees olut. Tykkäsin ehkä vähän mut en ihan tosi tosi paljon, jos tämä nyt on mitenkään järkevästi sanottu.
Pekkis
@ Kaubamaja Toidumaailm8 months ago

2.8

Arto
@ Järve Selver1 year ago
4.3
Makeahko ja maukas! Tämä on panimon parempaa tuotosta omasta mielestäni!

MAC SPEED
1 year ago
3.0

kertu
1 year ago
2.8

Juho
1 year ago
2.9
Andre T
1 year ago

3.1

Lexa
1 year ago

2.5
Epäaito maku, hiivainen, katkeroinen. Metallitynnyriä muistuttava maku. Ei jatkoon

Tommi M
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn2 years ago

2.4
Humalan aromia voimakkaammin, mutta runko vetinen ja märkä pahvi maistuu läpi.

Aleksi
@ Laitse Kauplus, Eesti2 years ago

4.0
Hyvä, makea mutta maukas