
Reviews
Kimmo
4 months ago
3.7

Mark O
@ 7 Eleven4 months ago

2.9
Ihan ok, vähän vetinen

Pasi Salosta
@ 7-Eleven5 months ago

1.8
Paikallista tummaa,tuoksu vahva ja makuisa tumma mutta ei kyllä ykkönen tummissa,mutta positiivinen paikalliseksi.

Jarski74
2 years ago
4.0
Hyvin maistui

Jampe
2 years ago
3.0

Ihoden kaljakeisari
@ Phuket2 years ago

2.7
Ihan jeppis olut. Unohtui arvioida eilen.

tuxesa
2 years ago
4.1