
Imperial stout with toasted coconut and Madagascar vanilla beans.
Reviews

Luu2
@ Hophaus Kuopio2 months ago

3.7
Kahvia ja suklaata pehmeässä ja suunmakuisessa muodossa. Kaverin kanssa jaettu lasillinen.

Kinnune
@ Hophaus Kuopio2 months ago

4.0
Kuivaan taittava, maltainen ja kevyen suklainen. Jälkipuolella keskivahvaa paahdetta. Hyvää perussettiä.
- - -
Dryish, malty and lightly chocolatey. Mid-level roastiness towards the end. Basic, but good.
ASOS
2 months ago

4.0
Tumman puhuva stout.
Paksu runko. Vaniljaa ja suklaata. Hyvä jälkiruoka juoma tai lasillinen kerta juomana.

Jonas M
@ ØK-Brew6 months ago

4.0
Aspegix
1 year ago

4.8

Kinnune
@ Hophaus Kuopio1 year ago

4.2
Vahvasti kahvinen tuoksu, mutta ei paahteinen.
Maku jatkaa samaa linjaa, seassa hieman suolaisuutta ja sopivasti makeutta kookoksesta. Kahvin paahteisuutta ei löydy, vaikka kokonaisuus hieman palanut onkin.

Lauri
@ Hophaus Kuopio1 year ago

4.5
Ohuen oranssisen sysimustaa ja sameahkoa. Kepoinen, rusehtava ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan ja kevyen paahteisen kahvinen, makean vaniljainen ja suklainen, miellyttävän kookoksinen, öljyisen pähkinäinen sekä makeahkon ja kevyen paahteisen tumman maltainen.
Maku runsaan, maukkaan ja paahteisen kahvinen, tumman suklainen, makean ja pehmeähkön vaniljainen ja laktoosinen, kevyen kookoksinen, öljyisen pähkinäinen, makeahkon ja kevyen paahteisen tumman maltainen sekä selkeähkön humalaisen katkera.
Oikein hyvät, runsaat ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on runsahko, öljyisen pehmeä, kuivakka ja vähähiilihappoinen.
Oikein maukas, runsas, monivivahteinen ja mukavasti juotava imppistout. Pieni rasvaisuus/öljyisyys vaivaa taustalla, mutta muuten oikein erinomaista juotavaa!
Samppa
@ Brewklyn1 year ago
4.0
Hienoista kookosta, suklaista kahvia, kuiva, hyvä.

Jeppe
@ Pien Shop & Bar2 years ago


orson
@ Pien Shop & Bar2 years ago

3.9
Tuoksussa kaakaota, vaniljaa ja reilusti kookosta.
Suutuntuma on hiilihappoinen, hieman kevyt, kuivahko, aika puhdas ja pehmeä.
Maussa kookosta, vaniljaa, kaakaota ja kahvia.
Jälkimaku on aika lyhyt, kookoksinen ja valitettavasti myös aika vetinen.
Mulle tää toimii aika kivasti, mutta saisi olla ryhdikkäämpi.