
Mildly bitter easy and light Session IPA.
Reviews

Virpi E
5 months ago
3.7
Joona M
@ Prisma Tallinna Vanhakaupunki5 months ago

0.5
Avatessa tölkki sylkäsi kunnolla suoraan vasemmalle niin eipä ennen oo tälleen käynyt.🤣
Väriltään perus fantamainen.
Älyttömän voimakkaasti vaahtoava ja vaahto on melko perus vaahtoa.
Tuoksultaan todella mahva mallas tai oikeastaan vierre ja pieni sitrus.
Maultaan "halppis hajuvettä" t:äiti.🤣
Omasta mielestä maussa vahva mallas ja hyvin kukkainen.
On tämä session ipa kyllä varsinainen oluthajuvesi.
Suutuntumaltaan älyttömän happomainen suorastaan kuohuu suussa sen jälkeen iskee ikävä kukkainen kitkeryys ja kaiken tiivistää se että tämä on älyttömän vetinen missä on vahva maku.
Session ipana lähes täydellinen epäonnistuminen joka on suorastaan surkein session ipa mitä olen juonut.
Muistuttaa enemmän pilsneriä kuin session ipaa.
En voi suositella joten jättäkää hyllyyn!
Ainoa sama mitä session ipassa löydän on jälkimakuun jäävä katkeruus.
Jani
6 months ago
2.8
Sir Silver
8 months ago
3.7
Toni U
@ Rimi, Pärnu Kaubamajakas, Pärnu9 months ago

3.5
Nurmimi
9 months ago
3.0
Jalmari64
10 months ago
3.6
Sipu
10 months ago

4.2

Juho
10 months ago
2.2

Aygor
@ Tiskre Prisma11 months ago

3.0