
Reviews

Indrek K
@ Home29 days ago
3.0

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo5 months ago

3.5
Bulkkilagerista huomattavasti parempi. Jeppis.
Aki L
5 months ago
3.5

Lewi.s04
@ The Playwright No385 months ago

4.6
Sir Silver
7 months ago
3.3

Kristofer V
7 months ago

4.1
Api
11 months ago
3.0
Ville H
@ Kaubamaja11 months ago

3.3

Kalmar
@ Prisma Tallinna Vanhakaupunki1 year ago

3.6
Support Vaat!!! Jotta panimo säilyisi pitää koittaa tukea edes tölkki kerrallaan!!! Panimorakennus aiotaan purkaa ja uutta paikkaa ei ole löytynyt… yrittäjällä kaikki pelissä. Ostakaa jos vastaan tulee!!! Ja tämähän on oikeasti maistamisen arvoinen laakeri🔥🍺😎👍

EJVIND E.
@ The Berg1 year ago

3.6
Hyvä ja pehmeä lager