
IBU:35
Reviews

Kalmar
@ Systembolaget Umeå, Centrum1 year ago

3.5
Jo vain oli kova brown ale. Vahvuus antoi makua ja ryhtiä. Aika kova kyllä👍. Ruotsin tuliaisia viime kesältä🍺🇸🇪

Peter Karlsson
@ Systembolaget Eskilstuna2 years ago

2.0

Hessu
@ Systembolaget Liljeholmen2 years ago
3.7

Boerjes Vodka
2 years ago

3.3
Smakrik rackare. Tung.

Esko N
@ Systembolaget Haparanda2 years ago

3.0
Tummanruskea, valoa vasten punertavaa ja kohtalaisen kirkasta. Tuoksussa hieman paahdetta ja mallasta, hieman myös poltettua sokeria. Maussa on kyllä varsin reippasti tummaa hedelmää, limppuisuutta ja kahvista paahteisuutta. Kokonaisuus on aikalailla kuivahko, vaikka paahteista sokerisuutta maussa onkin. Jännä maitokahvinen vivahde jatkaa pitkään jälkimakuun. Eipä kovin erikoinen mutta mukavasti vivahteita.

Paukku S
@ Systembolaget Haparanda2 years ago
3.8
Sangen maukas brown ale. 👌🏻

Emil W
2 years ago
2.8

vautere
@ Systembolaget Haparanda2 years ago
3.5
Maukas Brown ale.
Janne S
2 years ago
4.0
Ylönen P
2 years ago
3.7