
Reviews
Batashi
13 days ago
3.4
Jonttu T
1 month ago

4.1
Kevyen paahteinen ja maukas olut. Hieno punaruskea väri. Mielestäni tätä on tumma lager parhaimmillaan.

Pippuri
2 months ago
3.8

Frank Zalorando
3 months ago
3.9

Ihoden kaljakeisari
@ Peter's cabin3 months ago

3.7
Maistuva tumma lager. Kunnolla makua ja paahteisuutta.
Sir Silver
9 months ago
3.7
Joulumies
11 months ago
2.4

Juha M
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago
Andre T
1 year ago

3.7
Smurffi41
1 year ago
3.2