Raimo Leipälager 4.8%, Nilkko Brewing, Finland
74 ratings
2.9
Raimo Leipälager
4.8% Pale Lager
"Meillä hyvää leipää ei heitetä hukkaan, vaan siitä valmistetaan olutta. Jotta murustakaan ei menisi ruokahävikkiin!" Raimo Liedes, Leipurimestari

Reviews

Post author: Sedell22
Sedell22
5 days ago
1.2
Aika hiivainen

Post author: Almost alcoholic
Almost alcoholic
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti
6 days ago
Raimo Leipälager, Finland
2.4
Kuvasta ja hyvästä ideasta käyttää leivän jämät yksi ylimääräinen piste. Hiilihappoja piisaa, tulipa röyhtäiltyä. Oluena ei mikään järisytttävä.

Post author: Mogulaattori
Mogulaattori
18 days ago
2.5

Post author: Iso Kari
Iso Kari
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti
1 month ago
Raimo Leipälager, Finland
3.6
Hieno innovatiivinen ja uniikki tuote, arvostan. Oluenakin ihan miellytyävä juotava lager, vaikka tuskin kukaan toista hakee, mutta pintplease rastina täysi kymppi, näitä lisää niin lähden kiertään suomea ihan tosissaan 😀

Post author: Laitala
Laitala
1 month ago
Raimo Leipälager, Finland
3.0
Maltainen. Hieman happamahko. Helles tyyppinen, mutta naksun verran happamampi.

Post author: hernilainen
hernilainen
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti
1 month ago
Raimo Leipälager, Finland
4.3
interesting beer using leftover breads. Taste was good and strong. Not bad at all.

Post author: Markomarko
Markomarko
1 month ago
3.0

Post author: Hege
Hege
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti
1 month ago
Raimo Leipälager, Finland
2.1
Kuohui yli korkin auetessa. Vaahtosi muutenkin runsaasti. Maistuu maltaiselle. On loppuun aavistuksen tunkkainen. Suutuntumaltaan keskitäyteläinen ja runsaan, mutta pehmeän hiilihappoinen. Päiväys menossa ensi kuussa. Ilman takakontin tunkkaisuutta olisi ihan mukiin menevä lager. Nyt jää hieman kotikutoisen oloiseksi.

Post author: Timo P
Timo P
3 months ago
1.5
Maku on kuohkea ja yllättävän kevyt kokonaisuus,jossa on todella kevyesti kaikkea.

Post author: Antti V
Antti V
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti
3 months ago
3.8