
"Meillä hyvää leipää ei heitetä hukkaan, vaan siitä valmistetaan olutta. Jotta murustakaan ei menisi ruokahävikkiin!"
Raimo Liedes, Leipurimestari
Reviews

Mogulaattori
8 days ago
2.5

Iso Kari
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti22 days ago

3.6
Hieno innovatiivinen ja uniikki tuote, arvostan. Oluenakin ihan miellytyävä juotava lager, vaikka tuskin kukaan toista hakee, mutta pintplease rastina täysi kymppi, näitä lisää niin lähden kiertään suomea ihan tosissaan 😀

Laitala
22 days ago

3.0
Maltainen. Hieman happamahko. Helles tyyppinen, mutta naksun verran happamampi.

hernilainen
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti1 month ago

4.3
interesting beer using leftover breads. Taste was good and strong. Not bad at all.
Markomarko
1 month ago
3.0

Hege
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti1 month ago

2.1
Kuohui yli korkin auetessa. Vaahtosi muutenkin runsaasti.
Maistuu maltaiselle. On loppuun aavistuksen tunkkainen.
Suutuntumaltaan keskitäyteläinen ja runsaan, mutta pehmeän hiilihappoinen.
Päiväys menossa ensi kuussa. Ilman takakontin tunkkaisuutta olisi ihan mukiin menevä lager. Nyt jää hieman kotikutoisen oloiseksi.
Timo P
3 months ago
1.5
Maku on kuohkea ja yllättävän kevyt kokonaisuus,jossa on todella kevyesti kaikkea.

Antti V
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti3 months ago
3.8

Nyyski
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti3 months ago
3.5

Petu
@ Ramin Konditoria Kahvila Visulahti5 months ago
3.2
Vaahtoa riittää, samea olomuoto. Maultaan vehnäolutmainen.