
Reviews

Chocos46
@ BeerGeek Bar1 year ago
3.7
Aucune amertume, j’adore.

Thyy
@ BeerGeek Bar2 years ago

3.8
Olut on väriltään utuisen keltainen ja vaahdoton olut.
Tuoksu on mausteinen, minttuinen, katajainen, kukkainen, hedelmäinen
Maku on mukavan simamainen, mausteinen, inkiväärinen!
Ehkä paras Gruit olut, jota olen koskaan maistanut !

Jean-Charles B
2 years ago

2.5