
Reviews

Tarmo Erkale
@ 13 kresli1 month ago

2.8
Keskusta kusta
Jambahh
@ Salons MyBeer1 month ago

1.4
Myyjä suositteli. Ei mikään älytön hitti. Mut juotava

Berliini Erich
@ Iļģuciema2 years ago

2.6
Is cheap and tastes cheap. Not mine, but hey 1,65€ from the tap for 0,5l amazing.

Iso Kari
@ 13 kresli3 years ago

2.9
No niin, loma lähtee käyntiin halpisoluella vinossa seisovasta muovituopista.
Anssi A
4 years ago
2.8

Ninja
4 years ago
1.4

Junior
4 years ago

1.8

Klāvs
@ Engures 'Citro'5 years ago

3.0
Interesting bittersweet taste, appropriate price. Not the best by any means, but a solid choice to try.

Tommi M
@ Rimi, Lielirbes iela, Rīga6 years ago

2.0
Vahvasti maltainen, lisäksi voimakasta marjaisuutta ja rusinaisuutta. Vähän uutispuuromaista makua. Teki mieli kylmää lageria, mutta tämä ei oikein kevyestä vaaleasta lagerista käynyt.

Avo P
6 years ago

3.6