
Reviews
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online5 days ago

3.5
Maku on sitruksinen,greippinen ja ananastakin löytyy mausta.

Ordqvist M
1 year ago

2.8

Fabrice H
@ La Maison1 year ago
4.0
Un côté très agrume avec une acidité. Agréable avec une amertume équilibrée.

yoto beer cans
2 years ago

3.1

Schüler
2 years ago

3.7

Aaron_dante
@ La surfera2 years ago

3.9

Engström F
@ Hemma2 years ago

4.9
Stigberget är i en klass för sig, helt fantastisk

Sebastian Särefjord
@ Sebbes place2 years ago

3.8
Fräscha läskande smaker! Fin beska som smyger sig på i eftersmaken.
Henri R
@ Stigbergets Fot2 years ago
3.9

Allu
2 years ago
4.1