
Reviews
Edu
8 months ago
3.1

Miika
@ Camino de Sabores Restaurante & Tapas Bar9 months ago

2.9

mallastulkku
@ Supersol, Los Olivos. Calahonda, Mijas10 months ago

5.0
Tarjoiltiin pöytään lähes jääkylmänä, ja sehän sopii helteiseen lomapäivään. Maku on sitä mitä hyvältä valtalagerilta odottaa; maltainen, kuivan viljapellon vivahteita, hieman hunajaisuutta, kevyt rapeus, kuivahko ja raikas.
Tähän tilanteeseen Mikään muu olut ei toimisi paremmin, täydellistä!!!
PS. Oman "mittaushistorian" eka 5p suoritus. En ajatellut että se olisi ison panimon vaalea lager mut toisaalta, miksi pitäisi olettaa että leijonanosa oluen kuluttajista ei voisi olla oikeassa... 😏🍻
indeherberge V
1 year ago

3.2

Molvizar
1 year ago
3.0

Davy
2 years ago
2.6
Rubén L
@ Bar Piscina Municipal Polinyà2 years ago

4.0
G.sus
2 years ago
3.8