
Reviews

Jonas M
@ Ly Outdoor camp27 days ago

3.6

Tuomo J
@ Pien Shop & Bar3 months ago

4.4
1000 ja 700 täyteen! Pitää heti ensiksi sanoa että väri ei vastaa odotuksia, vaikka tölkki vähän siihen suuntaan hinttaakin.
Toinen yllätys on se, että tuoksu on alkuun voimakkaan vadelmainen, jopa herukkaisen hapan, mutta maussa tämä ei tule yhtä voimakkaasti esille vaan pehmeämpi mango ja makeus ovat alussa enemmän esillä.
Lopulta kaikki asettuu hyvään tasapainoon jossa makeus ja happamuus lyövät kättä päälle.

Unicorn
3 months ago
3.6

Mélissa Émilie
10 months ago

4.2

Tom
10 months ago
4.0

Oliv '
1 year ago

4.2
RM
@ Hoptimaal1 year ago
3.8

Junnu Kartio
@ Musta Kynnys2 years ago

2.5
Hedelmäinen. Happamuutta kaipaisi lisää.

Lasis
@ Musta Kynnys2 years ago

4.0
Samea, paksu, ruskea. Vaahdoton. Tuoksu hedelmäinen. Maku pehmeä ja paksu hedelmäinen. Mangoa, raparperia, kirsikkaa ja vadelmaa. Miellyttävä olut.