
Reviews

Kalmar
@ Alko Eteläväylä Pori13 days ago

3.4
Tummaa ja tervaista. Ihan siinä rajoilla onko liian makea😎🍺👍
Antti P
@ K-Supermarket Lehmus10 months ago
3.2

Arto
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä11 months ago
1.0
Tämä on aika kelvoton yritys. Jos tämä on joku pastry stout, niin sellaista leivonnaista en halua maistaa. Kuin jotain moottoriöljyä joisi.

Binchologue
1 year ago
4.0
Les Estoniens d Anderson’s sont passés maître dans le brassage des stouts !
Nous avons ici un Pastry très gourmand peu sucré .Brassé avec de la citrouille, des malts torréfiés, du café infusé à froid, du lactose et des épices.
Un beau produit !

Hiilis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 year ago

3.3
Tumman ruskea ja hiukan harmaaseen taittuva olut saa pohjalle runsaasti sakkaa. Rusehtava vaahto käy sormen vahvuisena pinnalla mutta häviää ennenkuin kännykkää kerkiää nostaa kuvaa varten.
Moniulotteinen tuoksu : yskänlääkettä, rommia, kolaa, kahvia ja pähkinää.
Yllättävän paksu runko saatu aikaan näillä prosenteilla! Suutuntuma on pehmeän öljyinen.
Maussa löytyy makeutta aikalailla karamellin, siirappisuuden ja vahvan mausteisuuden kera. En ole ikinä Pumpkin Spice lattea maistanut joten vertailukohtaa ei ole. Mutta kieltämättä makumaailma voisi olla jostakin makeasta kahvijuomasta johon on lisätty reilu loraus makusiirappia.

Tjmind
1 year ago

2.6

Lexa
1 year ago

2.6
Kurpitsaa ja mausteita, hieman rommikola tuli tuoksusta eka mieleen, maku hieman avautui ja tuli pehmoinen maitomainen häivähdys

Pate
@ K-Citymarket Jumalniemi Kotka1 year ago

3.5
Kanelia, inkivääriä, kahvia, himppasen kurpitsaa, kermaa, täyteläinen.
Aika veikeä, makeahko ja köykäinen stout.
Slope
1 year ago
3.4

Markku B
@ Andersonscraft.com1 year ago
3.1