
IBU:70
Reviews

Anneli P
5 months ago
3.5

Sir Guru Kabu
@ Oluthuone Konepaja5 months ago

3.5
Havua ja pientä katkeroisuutta löytyy aika hallitsevasti.
Hedelmäisyys on myös selkeästi esillä, voimakkaammin kuin perinteisissä west coasteissa.
Heja sverige tai jotain sinne päin.

Puliukko
@ Alko Myyrmanni5 months ago

3.2
Verkkuu
5 months ago
3.5

Jiimies
@ Alko Sello6 months ago

4.0
Samea meripihkainen väri paksuhkolla vaahdolla.
Makean marjaisa tuoksu.
Pehmeä, makean marjaisa kärki mansikalla, mutta samaan aikaan pienellä karvaudella. Runko karvakan marjaisa ja maltainen. Jälkimaku karvakan marjaisa.
Kovaa settiä tää Duggesi kyllä vetää aina!
Allu
@ Alko Prisma Kosila7 months ago

3.9
Räpi
7 months ago
3.5
Lapapa
9 months ago
3.5

Teukka P
@ Alko K-Citymarket Kupittaa9 months ago

3.7
Feline B
9 months ago
3.5