
Reviews

Penttilä Markku
9 days ago

2.9
Vähän kaksjakonen. Ei ihan heti tuntunut suunmukaiselta, mutta kun tuli ruokaa pöytään niin maku parani. Pilsneri, mutta ei ehkä kovin kevyt sellainen, aika tummahko väri, 4,8%. Maisteltu Gdanskissa vuonna 2026

Jylppy
@ Ryba grill24 days ago
2.5
Priit A
29 days ago
3.6

Timo
6 months ago

3.2
0,5 bisschen zu viel aber war auch gut.

viljo75
6 months ago

3.1
Kinkkua valvoessa hiukan graavilohta ja toimiva 🇵🇱 pilsner... 😋
Marek G
7 months ago
4.2
David Andersen
9 months ago
2.5
Cuquin65
@ Restauracja Polonia9 months ago

3.5
Rubia de 4,8 pero de sabor intenso

Marcin K
10 months ago
2.9

Javier Gómez
11 months ago

1.9