
Reviews

Joni
@ Pramia5 days ago
2.3

Petri
26 days ago
3.3
Pehmeön makuinen, maltainen ja hieman imelähkö.

Pete
@ S-market Jalasjärvi27 days ago
2.0

Noch Mal Bitte
@ Pramia1 month ago
3.0
Pehmeän makuinen, hieman makua kaipaisi lisää.

Virpasi
1 month ago
2.7
Hyvä, mutta miedomman makuinen kuin aito dunkel

Osteri O
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20261 month ago
3.0
Väri on tummempi kuin maku
Tomi S
3 months ago
1.5
Kotikaljamainen tumma lager, ei omaan makuun

Popkorn
@ S-market Kauhava3 months ago

3.3
Oikein herkullinen tumma, pehmeää menoa.

Vorris
@ S-market Teuva4 months ago
3.1
Verkkuu
4 months ago
2.5