
Reviews

Oluttoverit.com
9 years ago
4.0
Oikein mainio porter

Oluttoverit.com
10 years ago
4.0
Musta olut, luonnonvaalealla vaahdolla. Tuoksussa voimakasta paahteisuutta ja hieman katkeraa humalaa. Maultaan maltainen, paahteinen ja hieman katkera. Ruismallas pyöreyttää makua tyylikkäästi. Jostain syystä pieni viskimäinen viba. Suutuntumaltaan silkkisen kermainen. Oikein hyvää.

veltto62
@ Uba ja Humal10 years ago
4.0