
Reviews

Svimbanen
@ DekaMarkt Santpoort-Zuid7 months ago

3.0

Cocorentinnn
@ Bierboutique7 months ago

2.2

Robin55
@ Gouden Kalf7 months ago
2.7
Fast schon zu intensiv bitter, könnte ein paar andere Aromen gut vertragen.

Markku B
@ Hoptimaal1 year ago
3.6
Tuhti ja täyteläinen Jenkki tyylinen tuplaipa.

Weepapa
@ Venlo1 year ago

3.5
Niet zo fruitig als verwacht maar ook weer niet zo kneiter bitter als menig Double IPA dat dan weer wel.🍻

Pete_78
@ Hoptimaal1 year ago

3.7
No tämähän on kyllä tosi katkera ja tunkkainenkin DIPA. Oikein kunnon vanhan koulukunnan makumaailma paluu juurille 😃

Lennu 82
@ Hoptimaal1 year ago

4.0

Sir Guru Kabu
@ Melger's Wijn en Dranken2 years ago

3.5
Mehuinen ja kohtuullisen katkeroinen dipa.
Ei niin armoton, kuin nimi antaa ymmärtää.