
Reviews
Hese O
2 years ago
4.0

Jiimies
@ Alko Sello2 years ago

4.1
Musta ja öljymäinen.
Tanakan paahteista mallasta tuoksussa.
Pehmeä kärki, imelän paahteinen ja paahteisen siirappinen runko. Suutuntuma öljyinen, samettinen sekä hieman pisteliäs. Jälkimaku tummasuklainen ja paahteisen imelä.
Hieno perus imp. Stoutti isolla maulla!

Pykorock
@ Alko Prisma Lappeenranta2 years ago
3.5
Sauli M
2 years ago
4.0

Jussi P
@ Olutravintola Pikkulintu2 years ago
4.5

Markku B
@ Alko IsoKristiina Lappeenranta2 years ago
4.1

Jouni H
@ Alko Arkadia2 years ago
4.5

Tuska
@ Musta Kynnys2 years ago

4.2
Smoothia, paahteista, suklaata😋

Vindos
2 years ago
4.2

Petri H
@ Alko Pekuri Oulu2 years ago
4.5