
Reviews

Daniel P
9 months ago
3.6
Johansson61
9 months ago

4.0
En närproducerad lager
Med en god sötma o härlig eftersmak

_jonathanlarsson_
10 months ago

3.6
En rolig lokal lager, en speciell sötma och eftersmak.
Men fullkomligt godkänd
Svirre S
2 years ago
3.0
Joel Olovsson
2 years ago
3.2

Prins Kajuku
@ Systembolaget Ljungby2 years ago

4.0
Frisk och stark, syrlig och samtidigt lite sötma. Mums filibabba.