
Reviews

Kai P
@ Stadin Panimobaari3 days ago
2.7
Olipas tymäkän kirpeät humaloinnit! Runsaan vaahdon ja öljyisen tuntuman myötä piti lukea uudelleen tölkin kylkeä ja tsekata päiväys. Ihan kohdallaan ne oli, ja olutkin rauhoittui kun alkuun pääsi. Katkeruutta suht maltilla, mutta eipä mikään konsensusolut todellakaan. Pisteet omaperäisyydestä, mutta en oikein tälle syttynyt.

Makkie M
@ K-Market Sipurantie27 days ago
2.9
Jonni
1 month ago
2.5
Hapan ja vaahtoaa ihan helvetisti.
Nyt ei jokin oikein täsmää. Jopa nuuhkaistaessa alkaa nenussa "kirvellä"

Kaisa K
2 months ago

2.9

Jontte R
2 months ago
3.3

Henkka
2 months ago
1.5

Mikä ettei!
@ Rauman golfstudio3 months ago

2.2

Tomppa J
4 months ago
2.0
Kullanvärinen, samea. Hapan, ei terveen makuinen, kummallinen. Vaahtoa älyttömästi, pilalla oleva tuote.

Sami
5 months ago
3.3
NeverWalkAlone82
@ K-Supermarket Jakomäki6 months ago
3.5