
IBU:87
Reviews

Koykka
@ Tavern of 100 Beers2 months ago
3.7
Aki L
1 year ago

3.2

Mika69
2 years ago
3.7
Superpippo
2 years ago

2.7

Jallu
2 years ago

4.8
Jyrkän tumma, aavistuksen suklainen herkku

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo2 years ago

3.9
Kuohkean kermainen vaahto.
Runsaan paahteinen. Nämä black ipat ovat kyllä kivoja. Portereita reilummalla humaloinnilla. Tai siltä nämä ainakin maistuu. Sopii itselleni hyvin.
Marko
2 years ago
3.0

Willy
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn2 years ago

3.2
Perus ok lajinsa edustaja.
Kallion Apa-Inkeri
2 years ago
3.1

Hakaniemen Thori
2 years ago
3.0