
Reviews

Japeinen
@ K-Citymarket Pirkkala8 months ago

3.7
Melko kirsikkainen ja makea.

Sir L
@ K-Citymarket Ruoholahti1 year ago
3.7
Maistuu kyllä hyvin pitkälle hedelmäpunssin ja kirsikkalimonaadin sekoitukselta. Mukavan kirpsakka ja yllättävän raikas makeuteen nähden.
Kirsikka ei oma suosikki ole, mutta kyllähän tätä juhannuksena terassilla auringonpaisteessa juo.

Mustaoinas
1 year ago
2.5
Ylimakea - Overly sweet

Jesse M
2 years ago

4.5
Suuta mutristava hedelmäpommi.
Kirsikkaa itelle eniten ja ananas miedompana perässä. Paksua herkkua. Pöytäpeli-ilta alkakoon.

Miika
2 years ago

3.0