
Reviews

Nono
@ Hipercor6 months ago

3.9
Buena espuma. Color cobrizo. Poco aroma. Rica. Buenos matices. 2€ y poco el tercio.

Javier M
7 months ago
2.9

Guillermo R
9 months ago
3.0

Max le bigoudin
1 year ago

3.0
Bonne bière mais mousse trop

Cristian P
2 years ago
2.1

Emilio S
2 years ago
2.5

Victor del Pozo
2 years ago
3.0
Isidro M
2 years ago
2.2

Daneel70
2 years ago
2.8

Salva Comitre
2 years ago
2.6