
Reviews

adamlikesbeer
7 hours ago

4.2
Tuff
Antoine P
3 months ago
4.0

Taton J
3 months ago
4.0

Puuri S
3 months ago

3.3
Tää on jo hyvä. Oikeastaan nasta.
Poika70
@ Gastropub Tuulensuu10 months ago
1.9
Huono kokemus, vaikka oli suosituksena pihville
RikuVihreävuori
11 months ago
3.1
Tuire S
1 year ago
3.2

Maxime Poiroux
1 year ago

2.2
Pas dinguos

Jarkko R
@ Belge Bar and Bistro1 year ago

3.3
Selkeä Ipa haju, myös sopivan Kirpsakka, suosittelen.
Jeremy A
1 year ago
3.0