
Spiced pumpkin Ale made from brewery's own pumpkins.
IBU:42
Reviews

Jeppe73
@ Mallaskuun Panimon Myymälä2 days ago
3.2

Kai P
@ K-Supermarket Kauhava4 days ago
3.8
Tällä tavalla toteutettuna alkaa kurpitsan ymppääminen oluisiin tuntumaan ihan järkevältä idealta. Kaneli, neilikka ja muskotti maistuu kurpitsan kaverina siihen malliin, että tuimat voltit uppoaa kokonaisuuteen itsestään selvästi. Kevyt mutta ryhdikäs ja ihmeen tasapainoinen. Hillityt katkerot lopussa. Aika hieno olut!

SamTheMan76
@ Luvian Jäähalli18 days ago
3.4

Heidaam
@ Bock's Corner Brewery19 days ago
3.3
Pasi V
@ Citymarket Ideapark Seinäjoki23 days ago

3.6

Mane K
@ Pub Peräkammari1 month ago

2.7

Lassux
@ K-market Veto1 month ago

1.4

Toppa
@ K-Citymarket Kupittaa Turku2 months ago
3.4
Mausteinen, sopii syksyiseen illan viettoon

LärsPepi
@ K-Supermarket Huittinen2 months ago
3.3
Kolibri91
3 months ago

3.2
Kyseinen olut on menossa vanhaksi muutaman päivän sisällä mutta en koskaan ole pumpkin aleja maistanut niin teki mieli silti testata, oli puoleen hintaan myynnissä.
Ulkonäkö, oluessa on todella runsas vehnäoluen kaltainen vaahto joka kestää pitkään ja jättää todella paksun paakkuisen hunnun oluen päälle. Olut on väriltään mutaisen rusehtava ja tumma. Olut on samea ja lasin pohjalle on muodostunut runsaasti hippuja. En muista koskaan maistaneeni tällaista etiketissä esiintyvää perus kurpitsaa joten ei ole kyllä mitään vertailukohtaa pohjalla, joskus on saattanut kesäkurpitsaa mennä grilliruuan yhteydessä.
Aromi, tuoksu on makeaan viittaava ja mielestäni jotenkin yrttinen, tuoksu on selvästi läsnä mutta ei älyttömän vahva.
Maku, no joo makea olut tämä onkin, kyllä tämä ehkä muistuttaa jotain karamellimaltaalla tehtyä perus alea jonkin verran, tässä ei ole kitkeryyttä nimeksikään ja maku on pehmeä ja pyöreä, täytyy sanoa että ei hassumpi olut vaikka päiväys on kohta ummessa. Alkoholia on 8% mutta sitä ei kyllä huomaa ollenkaan, täytyypä testata joku toinenkin saman lajin edustaja kun eteen sattuu.
Edit: kun tämä tässä hieman lämpeni ja lasin pohjaa tavoitellaan niin alan ymmärtämään tämän oluen jujun, kurpitsan maku erottuu selkeämmin oluesta, en ole täysin myyty pidänkö siitä vai en nyt kun sen tajusin mutta ei tämä luotaan pois työntäväkään elementti ole, ehkä hieman eksoottinen itselle.