
Reviews
jatyster
4 months ago
3.8

Darren K M
4 months ago
4.0

Pietro Mennea
@ K-Citymarket Ravattula8 months ago
2.8
Pune
@ K-Supermarket Lippulaiva11 months ago
4.3
Hailakan keltaista, valkoisella samettisella, nopeasti häviävällä vaahdolla. Tuoksussa sitruunaa ja hieman simamaisiutta. Inkivääri olueksi todella pehmeä ja raikas. Alkumaussa pehmeä, hiukan makeaa, sitruunaisen inkiväärin makua. Mukaan tulee lopussa hieman ohramaltaan makua. Jälkimaku on mielyttävä ja pehmeä, hiukan makea inkivääri, lisättynä pienellä sitruunan lisällä. Mikäli tykkää inkivääristä, niin kannattaa maistaa.

Hessu
@ K-Citymarket Ravattula1 year ago
3.5
Terva A
1 year ago
3.1

Tuomas S
@ Koti1 year ago
5.0
Älyttömän hyvää.
Karlos Amore
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari1 year ago
Simo J
1 year ago
4.0

Jai
2 years ago
4.0