
Reviews

Leif C
@ Hoptimaal1 month ago
3.0
Kasipuolvolttinen versio. Parinsormenleveyden verran vaaleaa kermaista vaahtoa samean palaneenoranssinkeltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu makean ylikypsän hedelmäisen rouhean appelsiinisen mehuisalle ja maistuu kuivan rapsakan pajuisen greippisen pihkaisen vetiselle, taitaa olla pikkasen hapettunutkin kaupan päälle. Siitä penalttia puolikas bojo eli kaks ja kolmevarttia ylöspäin. PE: ei ole. Tölkitetty: ei näy.

Tuomo S
@ Hoptimaal1 month ago

3.9
On kyllä kohdeltu kaltoin tätä tölkkiä, sen verran lommoilla on. Pakko oli laittaa reklamointia asiasta.
Maun puolelta aika mangoisaa ja ananaksista jossa pientä persikkaisuutta sekä appelsiinia ja greippiä. Ihan mehukas ja vähän kermainen suutuntuma puolikuivalla jälkimaulla.
Ei näy päiväyksiä. Tämä kalja oli 8.5%
This can has seen better days, it's pretty banged up. Had to make a complain about it.
Flavors side has mango and pineapple with some peach, orange and grapefruit. Juicy and little creamy mouthfeel with halfdry aftertaste.
No date code. This beer was 8.5%
Ossi
1 year ago
4.1
Tuoksu sitrusta, hieman ananasta. Alkuun ananasta, sitrusta. Runko paksu, suht kermainen. Loppuun mangoa ja sitrusta, makea lopetus.
RM
@ Hoptimaal1 year ago
3.8

Miika
2 years ago

3.0

Jussips
@ Hoptimaal3 years ago

3.5
Fruity on maku ja tuoksu, mangoinen. Vähän jää laimeaksi lopputulos. Jälkimaku parempi kuin suullinen.