
Reviews
Audrey R
1 month ago
3.0

Jon D
1 month ago
2.7

Benoit S
3 months ago

4.3
Triple légèrement sucré et avec un très léger goût de fruit exotique
Pas mal
jerome
4 months ago
2.9
Plutôt douce / sucrée
Xavier77
4 months ago

3.0

Nico Shelby
6 months ago

4.0

Foxalpha
6 months ago
4.0
Jean-Paul D
@ Thuis7 months ago

3.1
Fruitige hoppige smaak, bittere afdronk
J.R.
7 months ago
3.8

oipaT
@ Carrefour Market Saint Honoré7 months ago

3.5
Tölkissä kuvattu puu on niin ihmeellinen, että se on pakko itse nähdä. Tripel on onneksi tavanomainen - toki sekin on itse maistettava. Keltainen juoma luonnonvalkealla vaahdolla.
Selkeä sitruksinen siivu (jota tölkin takana kuvataan sanalla exotisch) vivihteena muuten belgialaisen tyylin ilmentymänä.
2,50€