
Reviews

Jani
3 years ago
2.8
Otso
3 years ago
2.0

Henhei
@ Rimi, Origo, Riga3 years ago

3.2
Maultaan käytännössä aivan kirsikkalimonaadi jossa ei prosentit edes maistu. Että näillä pääsee varmaa aika kovaan menoon vaikkei nii tahtoiskaan

Tapio
3 years ago
2.9
Salakavala dr peppermäinen. Lähtee fiktiiviset urut helposti soimaan.