
Tervetuloa Kapten Olarsin johtamalle risteilylle Baltic Porter - merelle! Merenkäynnissä on ennustettu paahteisuutta ja hyvää suutuntumaa. Tax freestä löydät mm. ruismaltaita.
Hyvää matkaa! Trevlig resa!
Reviews

Sir Guru Kabu
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja5 hours ago

3.4
Räppi/natsipaikassa nautittu ok porter.
Paahteinen ja suoraviivainen porter.
Hieman kitkerä.

Zwunda
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja13 days ago

4.0
Hyvä porter. Tämä ylittää jo selvästi keskitason

Osmo S
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja1 month ago

3.6
Maukas porter. Herkullinen tuoksu, maku huomattavasti miedompi. Pehmeä, paahteinen.

Anthony Beerdead
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja2 months ago

3.6

Lucalja
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja2 months ago

3.0
Ihan hyvä, natsaa.

Puuri S
2 months ago

4.0
Pizzan perään jälkkäriksi tälläinen. Miedon savuinen, kivan makuinen tälläinen siirappinen. Hieman paahteinen jälkimaku ja keskitäyteläinen.

Paukku S
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja2 months ago
3.8

Lyde
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja2 months ago
3.8
🫱🏼🫲🏻

Tuomas S
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja2 years ago

3.5
Tiukka paahteisuus, hyvä juotavuus

Lasis
@ Olarin Panimo Kauppa & Taproom (SULJETTU)2 years ago

3.8
Tummanruskea. Tuoksu paahteinen. Maku paahteinen, maltainen, suklainen ja kahvinen. Hyvä olut.