
Reviews

Wille00
5 months ago

3.5
Helt okej öl, lite av en fruktig lager! Har svårt av de men jag ger den ett godkänt betyg
Bra sällskap av Larsson
Sen hittar vi ett medelålderspar som är mycket trevligt som gör att de blir ännu trevligare
Måste lägga till att tjejen i förhållandet är vegan

_jonathanlarsson_
5 months ago

2.1
Njaaaaa…????

Andy P
@ Ölstugan Tullen6 months ago

3.8

Sirviö J
@ Ölstuggan Tulle9 months ago

4.6
Nyt on hyvä olut. Todella hyvä. Vaimolta maistettu

Sirviö N
@ Ölstuggan Tulle9 months ago

4.6
Aviomiehen kanssa tultiin Tukholmaan Lady Gagaa katsomaan🤩🤩🤩, hotellin lähikseen tultiin oluelle. Ompa muuten hyvä olut!! Naaam! 👌
Adielsson
3 years ago
2.9