
Reviews

Bonne1978
3 years ago
3.2

OggiE
9 years ago

3.5
Nice sweetish citrus, tropical fruits, coriander, fresh grass and wheat aromas.
Koski J
9 years ago
2.0
Ei mun maun mukainen

Dricki
9 years ago

3.0
DuarteDF
9 years ago
3.0
Anton V
9 years ago
4.5
Mycket god. Söt, fruktig. 3.5%

Elina J
9 years ago
3.5
Fruktig. Smakar apelsin, men inte för mycket.
Lönn
10 years ago
3.5

Kalaeemeli
10 years ago
3.5
On kyllä erikoinen, mutta ei missään nimessä huono! Todella hedelmäinen, aprikoosi? Komia pullokin vielä.

Mikael F
10 years ago
3.5