
IBU:22
Reviews

Heli67
@ Restaurant Cockpit Mengen1 year ago

3.2

Bierophet
2 years ago

3.6
P H
2 years ago
4.1

Bingis
2 years ago
4.3

Robert H
2 years ago
4.0
Renström
2 years ago
3.0

Markooo
@ Systembolaget Lidköping2 years ago

4.0
What a beer.
Festbeer. Amazing 😍

BalleMeV
2 years ago

4.6
Jag älskar detta! Är glad fan

Ronald Rolle E
2 years ago
3.8

Dekanozov
2 years ago
4.0
Härlig och mycket fyllig! Bra beska som subtilt dröjer kvar i munnen.