
Reviews

Bezdomnyi
@ Funky Shop7 months ago
3.7
Vihreään taittava keltainen. Samea. Kahden sormen puolihidas vaahto, tarraa vahvasti, sormen paksuinen matto. Yrttejä ja greippiä tuoksussa.
Maku vahvan vehreä, rucolaista sävyä, miedon pippurinen. Sitrukset mietoina. Mukava pyöreä maku.
Tämä on hyvä!

SahaMattiJukari
@ Funky Shop2 years ago

3.2
Ulkonäöltään hailakan keltainen.
Tuoksussa yrttisyyttä.
Suutuntuma erittäin kevyt sekä hapokas.
Maussa greippiä,limeä sekä yrttisyyttä.
Oudon hapan🤔
Hieman erikoinen muttei huono.

Svimbanen
@ Funky Shop3 years ago

3.5

Alqimus
3 years ago
3.3