Grapefruit Ginger 3.4%, Williams Bros. Brewing Co., Scotland
58 ratings
3.3
Grapefruit Ginger
3.4% Ginger Beer
IBU:14

Reviews

Post author: RasmusK
RasmusK
8 days ago
3.2
Kiinnostava, mutta vähän liiankin kiinnostava yhdistelmä grapefruit & ginger. Juohan tätäkin…

Post author: Simppi
Simppi
7 months ago
4.5
Lajinsa ykkönen

Post author: MakeJ
MakeJ
@ Alko Viikki
8 months ago
3.5
Sameahko vaalea olut valkoisella vaahdolla. Tuoksuu mukavasti inkiväärille lupaillen tiukkaa makua. Inkivääriolueksi ehkä parhain mihin olen törmännyt. Mukava inkiväärin polte, raikas, poreileva. Jälkimaku hieman tahmea, kenties liian makea olut mutta ei haittaa. Pidin tästä, ehdottomasti jatkoon 👍

Post author: Kari L
Kari L
10 months ago
Grapefruit Ginger, Scotland
2.0

Post author: Tomps
Tomps
11 months ago
3.7

Post author: Jarno K
Jarno K
@ Alko Prisma Mikkola
11 months ago
Grapefruit Ginger, Scotland
3.6
Etuterassin puolelle imeskelemään yksi inkivääriolut ennen keskiviikkosaunaa. Väri on kellertävän olkinen, samea. Maltillinen vaahtokukka. Tuoksu tyypillisen inkivääriolutmainen, saippuaisen makea. Suutuntumassa on reipas poreilu. Maku on erittäin raikas, tyypillinen inkivääriolut. Erot löytyvät jälkimausta, jossa greipin happamuus yhdistyy itse asiassa aika kivasti inkiväärin hentoon poltteeseen, joka pisteleekin mukavan pitkään. Yksi parhaista ginger-oluista mitä olen maistellut.

Post author: Andy M
Andy M
@ Aldi Cumbernauld
1 year ago
Grapefruit Ginger, Scotland
3.8
Really quite like this and I'm not a lover of ginger. Sweet zingy grapefruit with nicely balanced ginger heat.

Post author: SawonSahtiMaisteri
SawonSahtiMaisteri
@ Airaksela
1 year ago
Grapefruit Ginger, Scotland
2.9
Tuoksuu inkiväärille, greipille ja jollekin tiskiaineelle. Maku laimeahko, makea, inkivääriä, greippi ohuesti. Janojuomana helteellä ok, voisi olla hieman kuivempi.

Post author: Tarjendalis
Tarjendalis
1 year ago
2.0
Pöh, tylsä, en tunnistanu olueksi.

Post author: jari
jari
1 year ago
3.0
Useamman inkiväärioluen maistaneena tämä oli ensimmäinen jonka joi ihan mielellään. Sopiva inkiväärin polte. Joskin hiukan liian makea, ehkä.