
IBU:14
Reviews
RasmusK
8 days ago
3.2
Kiinnostava, mutta vähän liiankin kiinnostava yhdistelmä grapefruit & ginger. Juohan tätäkin…
Simppi
7 months ago
4.5
Lajinsa ykkönen
MakeJ
@ Alko Viikki8 months ago
3.5
Sameahko vaalea olut valkoisella vaahdolla. Tuoksuu mukavasti inkiväärille lupaillen tiukkaa makua. Inkivääriolueksi ehkä parhain mihin olen törmännyt. Mukava inkiväärin polte, raikas, poreileva. Jälkimaku hieman tahmea, kenties liian makea olut mutta ei haittaa. Pidin tästä, ehdottomasti jatkoon 👍
Kari L
10 months ago

2.0

Tomps
11 months ago
3.7

Jarno K
@ Alko Prisma Mikkola11 months ago

3.6
Etuterassin puolelle imeskelemään yksi inkivääriolut ennen keskiviikkosaunaa.
Väri on kellertävän olkinen, samea. Maltillinen vaahtokukka. Tuoksu tyypillisen inkivääriolutmainen, saippuaisen makea.
Suutuntumassa on reipas poreilu. Maku on erittäin raikas, tyypillinen inkivääriolut. Erot löytyvät jälkimausta, jossa greipin happamuus yhdistyy itse asiassa aika kivasti inkiväärin hentoon poltteeseen, joka pisteleekin mukavan pitkään. Yksi parhaista ginger-oluista mitä olen maistellut.

Andy M
@ Aldi Cumbernauld1 year ago

3.8
Really quite like this and I'm not a lover of ginger.
Sweet zingy grapefruit with nicely balanced ginger heat.

SawonSahtiMaisteri
@ Airaksela1 year ago

2.9
Tuoksuu inkiväärille, greipille ja jollekin tiskiaineelle.
Maku laimeahko, makea, inkivääriä, greippi ohuesti.
Janojuomana helteellä ok, voisi olla hieman kuivempi.

Tarjendalis
1 year ago
2.0
Pöh, tylsä, en tunnistanu olueksi.
jari
1 year ago
3.0
Useamman inkiväärioluen maistaneena tämä oli ensimmäinen jonka joi ihan mielellään. Sopiva inkiväärin polte. Joskin hiukan liian makea, ehkä.