
Reviews

Juho
@ Koht/Moonshine Bar Tallinn18 days ago
2.3

Raudsepp M
1 month ago
3.0
Tukiopetuslapsi
@ Kaubamaja Tallinna3 months ago
3.6
Sipu
11 months ago
3.6
Jarno H
11 months ago
3.2
Teemu V
1 year ago
3.1
Riiva
1 year ago
3.5
Smurffi41
2 years ago
2.8
Asatiani M
2 years ago

3.0
Not a fruity taste at all, little strong taste but still good

Tero M
2 years ago

2.7
Maku vähän karvainen ja vehnäinen. Mangoa tässä tölkissä ei kyllä ole,vaikka kovasti pitäis olla. Tosi laiha makumaailma,parhaimmillaan varmasti tosi tulisen ruoan kaverina ja tämä vaan toimii sammuttimena