
Reviews

Zwunda
@ Brenkku-Studio18 hours ago

4.5
Todella hyvä olut. Raikas ja todella helposti juotava mutta oluen maku säilyy oluena.
Tuori J
5 days ago
4.5

Carl Stevens
10 days ago

3.2
Raikas ja maukas. Oikein onnistunut perusjuoma.

Markku J
@ SuPerAlko Sadama Tallinna27 days ago

3.8
Raikkaan makuinen ja helposti juotava..
Retsi
2 months ago
2.8

FrankBaboon
@ SuPerAlko Lootsi 10, Tallinna2 months ago
3.0
Maistuva lager. Suuria odotuksia tälle ei ollut

James B
6 months ago
3.7

Koivu
6 months ago

3.0
Erikois siivouspäivä

SWUUKARI
6 months ago

3.3
Remu
7 months ago
2.5