
Reviews
Nyberg A
6 months ago

3.0
Bills-Jaguars
Claes L
@ Systembolaget Tyresö7 months ago
3.0
Njae, nåt som inte föll mej i smaken
Samuli M
@ Systembolaget Folkungagatan8 months ago

3.7
Rapsakka, hieman makeaan taittava ipa. Maittava kyllä.

Peter Karlsson
8 months ago

3.5

Renata B
2 years ago
3.7
Strongy
3 years ago
3.5

Andy
@ Systembolaget E-service / Online3 years ago

3.5
Lite försiktig i det mesta.

En kullas ölresa
3 years ago
4.2