
Täyteläinen ja paahteinen täysmallasolut.
Reviews
Herraheebo
12 days ago
2.9

Ankels
@ S-market Maaninka13 days ago

2.3
Maistoin, kun laitoin suurimman osan possun kylkiviipaleisiin eli ribseihin. On aika laimeeta tummaksi, mutta ei pahaa.
Jonas
@ S-market Karhula1 month ago

2.3
Ei yllätä mihinkään suuntaan. Kenties siis hyvä tuote? Harmillisesti hieno vaahto karkasi hujauksessa.

spiritworld
2 months ago
3.3

Nina
3 months ago
3.0

Tomi V
3 months ago

3.2
Ei tämä huono ole. Voimaa tietty saisi olla enemmän.
Kharpov
3 months ago
3.2

Mic A
3 months ago

2.5
Aika mitäänsanomaton, hitusen vetinen…tummalta lagerilta odottaa enemmän makuprofiilia, tässä sitä ei ole…jotain tästä puuttuu….syvyyttä? Juotavaa toki eli ei moitittavaa muuta kuin että no…parempaakin on tarjolla samaan hintaluokkaan, ihan vaikka samalta panimolta Vahva Tumma Lager 5.5% selkeästi parempi.
Sami
@ K-supermarket Vääksy3 months ago
3.0

Singhamies
@ Yyteri Resort & Camping3 months ago

3.6